Translate

poniedziałek, 2 lipca 2012

Przerabiamy koszulkę - odbarwianie

Cześć po raz kolejny!  Ostatnio bylo o farabowanaiu wlosów bibułą a teraz coś o...

 przerabianiu ubrań!

Oto kilka wskazówek jak pomysłowo przerobić zwykłą czarną koszulkę ...
 
 Co będziesz potrzebować?
-koszulka, najlepiej luźna, bez żadnych nadruków 
-wybielacz, może być też np. Domestos
-butelka ze sprayem, np. po plynie do mycia okien
-suszarka
-woda


Jak zrobić dobry efekt?
- wymieszaj wybielacz z wodą i wlej do butelki ze sprayem. Pamiętaj, żeby zachować proporcje 3:1 dla wybielacza.
-Suchą koszulkę rozłóż na podłodzę, najlepiej na plytkach, popsikaj ją wykonanym wcześniej płynem. Poczekaj chwilę, koszulka powinna odbarwić sie na kolor brązowy.
 Wysusz są suszarką, żeby być pewnym, że jest całkiem sucha.


Dodatkowo...
-możesz zabarwić koszulke w inny sposób. Proponuję nalać wybielacza do płaskiego naczynia i zanurzać w nim koszulkę od dołu, najpierw po rękawy, potem poczekać aż wyschnie i zanurzyć ponownie, ale niżej, i tak dalej. Wtedy powstanie fajny efekt ombre. 
-możesz wypróbować odbarwiania na innych kolorach koszulek 

Kosmiczny T-shirt DIY

 

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

fajne możę spróbuję i fajny blog

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

można by też się pobawić w napisy bądź namalować coś, ale to już poziom bardziej zaawansowany :)
ja kiedyś lubiłam robić napisy na koszulkach ;)
np tu, moje zdjęcie w koszulce przerobionej we własny sposób :)
http://photos.nasza-klasa.pl/16235965/306/main/20c854c3ba.jpeg

zapraszam do siebie: http://mocprzeznaczenia.blox.pl :)

Martyna Seweryn pisze...

asia - fajna ta twoja koszulka :) ja tez zrobiłam napis - domestosem polałam koszulke. :>