Translate

środa, 4 lipca 2012

Organizacja na całego

Cześć. Z racji, że długopisów tak na prawdę każdy ma dużo, tylko wystarczy przegrzebać cały dom, trzeba te długopisy, ołówki, mazaki, pędzelki gdzieś trzymać.

Moje propozycje:
Kubeczek po jogurcie wyczyścić z etykiety, najlepiej, żeby był biały albo przeźroczysty. Z papieru wyciąć ozdoby, bądż pomalować go lakierem do paznokci :)

Ja zrobiłam mój pojemnik z deseru czekoladowego ze śmietanką, na pewno kojarzycie. Obkleiłam kolorowymi sercami wyrastającymi na łodyżkach z ziemi ;3

Możecie zastosowac swoje pomysły na ozdobę kubka :)
Np, kubek może być też szklany i można pomalować go lakierem do paznokci
Też ciekawie, prawda? :)




Mogę zaproponować wam coś jeszcze

Wystarczy pudełko po butach i papierowe rolki po papierze toaletowym. Efekt?




I co wy na to ?  :)

Brak komentarzy: