Translate

wtorek, 10 lipca 2012

INFORMACJE

Cześć! Słuchajcie, wiem, że prawie wszyscy, którzy odwiedzają bloga dowiedzieli się o nim z BRAVO.pl z moich postów na tej stronie. Wiem, że każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii, czy blog mu się podoba, czy nie podoba. Każdy ma inny gust i ja to rozumiem. 
Ale myślę, że ci, którzy krytykują z tego powodu, że wiele pomysłów na moim blogu nie są moimi pomysłami, tylko są zaczerpnięte są z innych stron (nie blogów) mogli by trochę przystopować. Czy jest gdzieś napisane, że wszystkie pomysły na blogu są wyciągnięte z mojej głowy? Oczywiście NIE. Więc nie macie podstaw by hejterować za to, że wrzucam pomysły z internetu. Przyznajcie, że i tak i tak nigdy byście nie spotkali tych pomysłów na innych stronach, bo te strony są mało popularne. Ja zbieram ciekawsze pomysły i wrzucam tu, zeby każdy mógł je wykorzystać. Nie mówię, że więcej osób wchodzi na mojego bloga niż na przykładowo zszywkę.pl, bo to też nie byłoby prawdą. Mam tylko nadzieję, ze do hejterów dotrze, po co powstał blog i mam nadzieję, że zrozumieją mnie.

Dziękuję. 

1 komentarz:

Katerina pisze...

całkowicie się z tobą zgadzam, i powiem ci że twoje notki są świetne i takie... praktyczne, naprawdę lubie rzeczy typu "zrób to sam" moim zdaniem twój blog jest rewelacyjny:)