Translate

czwartek, 19 lipca 2012

Ozdabiamy pokój!

Cześć ;) Rozejrzyj się po pokoju, jest nudno, trochę pusto, może czegoś brakuje, chciałabyś go ozdobić?
Znalazłam świetne pomysły, mimo, że nie koniecznie od razu muszą się wam wszytskim spodobać. ;p

To co wam pokaże to ozdabianie pokoju za pomocą.. lampek świątecznych! ;)
Lampki można kupić w sklepach elektronicznych, niekoniecznie zimą! Co z nimi zrobić, kiedy już je kupimy? Przywieszamy na suficie, wzdłuż ściany, przy meblach, albo przy oknie ;)

Pokoje zostały też ozdobione zdjęciami. Według mnie zdjęcia to super pomysł, ale mówiąc zdjęcia, nie chodzi mi o zdięcia w ramkach, ustawione na półkach.. chodzi o zdjęcia przyklejone do ściany. Osobiście strasznie mi się podoba ten pomysł i nie dlugo mój pokój będzie tak właśnie wyglądął!


...

1 komentarz:

Selena. pisze...

Cudowne są te pokoiki. :)
Zapraszam do mnie.
http://toiowo-tuitam.blogspot.com/