Translate

wtorek, 10 lipca 2012

Kolejny przybornik na długopisy ;)

No to robimy przybornik! :) Łatwy do zrobienia, a długopisy nie mogą tak po prostu leżeć na biurku i na podłodze? :D 

Potrzebne rzeczy:
- 3 rulony po papierze toaletowym
- nożyczki
- mocny klej
- pędzel
- zszywacz (ewentualnie)
- gładki karton (może być tył bloku rysunkowego)
- farby, pisaki, kredki, co chcecie do ozdobienia ;))
















Jak zrobić?


1) Rulony przecinamy w jednym miejscu pod kątem prostym















 2) Smarujemy brzegi klejem (można zszyć zszywaczem)















3) Sklejamy tuby w ten sposób :)
















4) Przyklejamy złączone tuby do kartonu, a następnie obcinamy karton wedle upodobania
















5) Ozdabiamy wykonany model, ja użyłam starych lakierów do paznokci




























6) Podstawę ozdobiłam malując kredkami, następnie pomalowałam bezbarwnym lakierem i posypałam prokatami, ozdobami do paznokci ;)













NO I GOTOWE :)



8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Podoba mi się Twój blog, masz wiele fajnych pomysłów- i co z tego żę kilka nie jest Twoich?
mi to osobiście nie przeszkadza :)
z chęcią zrobię sobie pojemnik na długopisy :)

Jaam! pisze...

Zabieram się za pojemniki na długopisy !!!

Katerina pisze...

Efekt końcowy bardzo mi się podoba:D

Ania pisze...

Większość rzeczy, które tu są bardzo mi się podobają, ale ten pojemnik tak szczerze nie :)

Madzia pisze...

Heja, dalam znac o twoim wazonowym pomysle w mojej nowej Wypasionej Srodzie :D
zapraszam i pozdrawiam :)
www.kacikmadzi.blogspot.com

Alicja pisze...

Zrobiony !! ^^

Beata pisze...

Taki pojemnik na długopisy zrobiony z artykułów biurowych to bardzo przydatna rzecz. Zupełnie tak samo jak bindownica https://somax.eu/189-bindownice która pomaga nam spiąć papiery w jedną całość. Bardzo kreatywny pomysł :)

Kinga pisze...

Ciekawy pomysł:) Bardzo prosty a praktyczny:) Chyba spróbuję sama taki zrobić.