Translate

poniedziałek, 2 lipca 2012

Kwiaty we włosach

Cześć i czołem. Lato latem, no ale przecież trzeba coś zmienić, co nie? Nadszedł czas na dawno zamomniane kwiaty we włosach  : )

Ja w swojej kolekcji mam trzy kwiatuszki. Dwa z nich kupiłam w H&M. Jeden taki jak na zdjęciu obok, drugi w kolorze granatowym.






Mam w swojej kolekcji jeszcze granatowąą różyczkę z akcentami z koronki.


Jeśli chodzi o kwiaty we włosach to na pewno będą to kwiatuszki raczej małe i skromne, wykonane z lekkiego materiału, kolory tego lata oczywiście różne, przez pastele, do mocnych odcieni.
 
Jeśli miałabym wam doradzić zakup kwiatkuszka do włosów, to nie kupujcie kwiatków zaczapionych na gumkach. Lepiej wyglądają spinki lub wsówki z kwiatami. :)  

Mam nadzieję, że każdemu z was przypadły do gustu te małe cudeńka pasujące do wszystkiego. 
 

Brak komentarzy: