Translate

niedziela, 8 lipca 2012

Patafian w kuchni - owocowe kanapki

Cześć :) Dzisiaj pogoda słoneczna, burza przeszła bokiem, wybrałam się do sadu, który dopiero zaczyna rosnąć bo ma tylko 10 lat i nie można go  porównać do sadu mojej babci, który pamięta wojnę i nawet 20 lat przed nią. Jednak znalazłam porzeczki i postanowiłam wykorzystać je do owocowych kanapek.


Przepis na owocowe kanapki ;)

Potrzebne składniki:

- chleb Masa (może być Wasa lub inny tego typu) naturalny




















- jogurt naturalny, lub owocowy (w zależności od tgeo jakich owoców użyjemy)















- owoce (porzeczki, truskawki, jagody, lub inne tego typu)















- mięta ( nie chciało mi się iść do ogrodu, więc użyłam tej z torebki)



Sposób przyżądzenia:

1) Chleb smarujemy cienką warstwą jogurtu




2) Owoce myjemy, odrywamy listki, jeśli owoce są duże jak np. truskawki kroimy w kostkę/ćwiartki
 














3) Gotowe owoce kładziemy na jogurcie

 4) Wszystko posypujemy miętą


 5) GOTOWE do jedzenia :) 




Mam nadzieję, że skorzystacie z tego jakże prostego przepisu na dobrą, lekką przekąskę.  Nie ma to jak niezła lektura i zdrowy smakołyk. :)


Pozdrawiam i.. smacznego ;D




4 komentarze:

Unknown pisze...

Wcześnie to jadłaś skoro wpis jest o 6:30 :D

Martyna Seweryn pisze...

przepraszam, coś z godzinami nie tak u mnie na blogu, postaram się to zedytować niebawem :)

hiajmlost pisze...

ooo mniam ^^ może sobie kiedyś zrobię ;]

Brazylia ;)) pisze...

Muszę spróbować ;D