Translate

czwartek, 4 lipca 2013

vintage backpack

Cześć.
Zrobiłam kiedyś wakacyjną listę życzeń, którą znajdziecie parę postów do tyłu, ale zapomniałam o jednej,  a dosyć ważnej rzeczy. A ta rzecz to plecak, a dokładnie w stylu vintage. Domyślam się, że większość z was już spotkała się z takimi.. ja postanowiłam, że muszę go mieć.
Jak dla mnie jest po prostu idealny na lato, wiecie o co mi chodzi.. jest podręczny, mega pakowny i na dodatek super pasuje do takich typowo letnich outfitów.. wyobrażacie sobie siebie w wakacyjnych szortach, crop topie i z wielkim plecakiem Nike? ;) No way!
Większość tych plecaków mieści format A4, więc bez problemu będę mogła go nosić na początku roku szkolnego jeszcze przez tą cieplejszą jesień (jeśli będę miała w któryś dzień mniej lekcji itd).

Ogólnie są różne wzory, przeważnie etniczne, kwieciste, takie typowo letnie.


Brak komentarzy: