Translate

piątek, 19 lipca 2013

illustrations

Cześć. Kupiłam sobie wczoraj ramki na zdjęcia, ale zdjęć jeszcze nie mam, więc wpadłam na inny pomysł. Zwykła kartka papieru i zwykły żelowy długopis leżące mi pod nosem skłoniły mnie do zrobienia mini dzieła. A zainspirowała mnie do tego KA_MATYSEK, którą zresztą bardzo polecam.

Efekt półgodzinnej pracy :







Kiedy skończyłam, wcale nie miałam dość, a wręcz przeciwnie. W głowie kolejna wizja, tym razem już nie zaczerpnięta z bloga ka-matysiak, tylko własna. Tym razem bardziej kolorowa, optymistyczna i wyrazista.


Dostrzegacie napis? HAKUNA MATATA <3






Tak właśnie wyglądają moje dzisiejsze prace. Łatwe do zrobienia, nie potrzeba wiele, jedynie kartka (ja wzięłam taką cienką z drukarni xD ), zwykły długopis, cienkopisy no i ramka (moje są z IKEI, kosztowały 8 zł za dwie). Oczywiście można taki rysunek przyczepić gdziekolwiek, nawet na lodówce, tablicy magnetycznej, czy korkowej, powiesić na ścianie, albo zostawić na biurku..

Można także próbować narysować to na lnianym materiale np na koszulce, poduszce, torbie lnianej. Jest tyle rzeczy do wyboru.. :)




2 komentarze:

Powerless pisze...

Bardzo kreatywnie :) Też lubię czasami porysować :)

Dodajemy do obserwowanych?
never-say-stay.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Wow. Świetnie to wygląda.:D Ja jak na razie zajmuję się origami.:>