Translate

piątek, 19 lipca 2013

lights

Cześć,
znalazłam coś super,  w pokoju raczej się tego nie zrobi, a na polu za bardzo nie dam rady, bo nie mam jak, ale może komuś z was się przyda taki pomysł na światło w ogrodzie, a może komuś będzie pasowało do pokoju? ;)

 





Co do pokoju, to nareszcie mogę powiedzieć
SKOŃCZONE.
Wszystko już stoi na swoim miejscu,
zdjęcia pojawią się na pewno w następnym tygodniu,
ponieważ niestety mój super fotograf wyjeżdża na parę dni. :(



MIŁEGO DNIA :) 
 

3 komentarze:

dd pisze...

Genialne :3 Mam od kilku tygodni nowy pokój i przydałoby się go jakoś ciekawie urządzić, więc pewnie będę do ciebie wpadać częściej :P

Martyna Seweryn pisze...

Bardzo się cieszę, będzie mi niezmiernie miło :D

Anonimowy pisze...

:) fajny pomysl - zapraszam do mnie ; http://marikamagdziarzphotography.blogspot.com/?m=1 ...