Translate

sobota, 1 września 2012

Rozpoczęcie roku szkolnego, w co się ubrać?

Cześć.
Nie chce mi się o tym nawet myśleć,
ale niestety, taka jest brutalna prawda. Od poniedziałku koniec sielanki :(
No ale na rozpoczęcie trzeba iść i ubrac też się w coś przecież trzeba..
...tylko w co?
Mam dla was parę propozycji co ubrać.
Pod spodem kilka zestawów..




Stylowo + dziewczęco
 Typowy strój na rozpoczęcie, czyli biała koszula i czarne rurki.
Ale ten zestaw został ulepszony o fajne modne dodatki :)
Koszula ma ćwieki i czarne wykonczenia, co jest na plus,
torba ogolnie mi się podoba, ma dobry kształt,
a mokasyny, modne w tym sezonie złoty łańcuch, klasyka.

  zestawieniu:
1. Koszula Mohito 89,99 zł
2. Torebka H&M 99,99 zł
3. Mokasyny Mohito 119,99 zł
4. Spodnie H&M 59,90 zł





Na rockowo
No bo kto powiedział, że musisz zgrywac grzeczną dziewczynkę,
skoro na codzień  nią nie jesteś :) 
Nawet na rozpoczęcie można sobie pozwolić zachować swój styl,
tym samym być elegancką w ten dzień.
Czarna bluzka, spódnica i baleriny pokazują klasykę
ale rockowa kurtka, torebka z ćwiekami i duża, srebrna kolia dodają pazura.
Mi się podoba :)

 
W zestawieniu:
1. Bluzka H&M 59,90 zł
2. Kurtka H&M 149,90 zł
3. Kołnierzyk Reserved 69,99 zł
4. Spódnica Reserved 99,99 zł
5. Torebka Fablou.com 105 zł
6. Baleriny Reserved 79,99 zł






Klasycznie 
Znudziła ci się biała koszula i czarna spódnica?
Można sprawić, aby ten zestaw nie był nudny, ale oryginalny i ciekawy.
Koszula ma czarne wykończenia i jest w groszki co daje jej dziewczęcość,
buty i torba nadają zestawowi klasycznej elegancji i dobrego stylu.
Do tego wąsaty pierścionek, bo nie może być zbyt poważnie.
Podoba się. ;)



W zestawieniu:
1. Koszula Cropp 69,99 zł
2. Pierścionek Cropp 12,99 zł
3. Spódnica H&M 79,90 zł
4. Buty H&M 129,90 zł
5. Torebka House 69,99 zł



Na prawdę elegancko
Ten zestaw to już typowa elegancja,
czyli prosta sukienka i szpilki.
Jednak podobają mi się dodatki, fajna biżuteria i swietne buty.
Torebka do wszytskiego mi pasuje ;)



Prosto, ale modnie
Mamy tutaj koszulę, ale ma piękny błękitny kolor,
to tego te buty które pasują tutaj kolorystycznie, do tego przełamują nudny look.
Torba i kolczyki nadają dziewczęcego prostego luzu.
Jestem na tak.

  




Grzecznie ale modnie
W tej stylizacji podoba mi się to, że nie ma tu niczego typowego.
Jest koszula, ale nie jest biała, co nie zmienia faktu, że jest elegancka.
Mamy tu spódniczkę, ale nie jest prosta, ani czarna.
Szary żakiet nadaję powagi,
której brak u nerdów, w końcu to kujonki, szkolne okulary ;)
Buty - granatowe jazzówki lub baleriny nadają dziewczęcości,
tak jak ta urocza, granatowa torebka.
Brakuje mi tu tylko warkoczyków :)
Podoba się.






Glamour
Bez dodatków byłoby tutaj nudno, ale dzięki nim ta stylizacja staję się na prawdę kobieca.
Odważny makijaż, świetne buty i słodkie dodatki.
Gdybyśmy chcieli dać tu mega rzucające się w oczy ubrania, byłoby tego wszystkiego za dużo.
Ogólnie jest świetny.
 



Niezależnie
Mamy tutaj zwykłe czarne rurki i najzwyklejszy biały T-Shirt idealnie psujący na rozpoczęcie,
bo ma nadrukowane czarne kolariki. 
Makijaż również zwyczajny, nic ostrego.
To tego klasyczna czarna marynarka, czarna torba i czarne jazzówki.
Dla mnie bomba ;)






Mam dla was jeszcze świetne koszule i spódnice, które mi się na prawdę podobają ;) 

 





Mam nadzieję, że spodobały wam się te stylizacje, ż
e spróbujecie w szafie znaleść podobne ciuchy i stworzyć
podobne stylówki.
 Mam też nadzieję, że każda z was
w ten okropny dzień będzie wyglądać świetnie :)





PS. W roku szkolnym będę dodawać więcej stylizacji,
bo wiadomo, że nie mamy czasu na robienie gadżetów,
a nie zawsze mamy pomysł w co się ubrać do szkoły,
więc znajdziecie tu codziennie jakąś stylówkę :)
 

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

dość fajne propozycja, ale ja stawiam na klasykę(tylko biel i czerń)coś podobnego do 6 i 2 (tylko że spódnica będzie z wyższym stanem i rozcięciem z tyłu), do tego buty na obcasie z kokardką i marynarka, ale żeby nie było zbyt nudno to jasno czereśniowa pomadka.Podoba mi się koszula z zestawu "glamour" i koluszla z "prosto a wygodnie"