Translate

czwartek, 13 września 2012

Fryzury, paznokcie, ciuchy, różne rzeczy.. +info

Daawno mnie nie było.
Od poniedziałku żadnych nowych postów, wiem, przepraszam :(
Ale na pewno każdy z was ma  teraz dużo obowiązków, ja też, więc myślę, ze zrozumiecie mi i wybaczycie. Dlatego dziś dam wam.. wynagrodzenie za tą przerwę. :)
No więc od razu do rzeczy..

Dziś w moim mieści było otwarcie "sklepu chińskiego, wielka hala, kosmetyki, ubrania, pierdółki, buty, torebki, wszystko od 1zł do 50zł i to nawet całkiem fajne rzeczy. Ciuchów nie kupowałam ;) ale kupiłam 4 lakiery do paznokci..

chyba każdy zna lakiery "Safari" :) 
Ja kupiłam różowy, ciemno-szary, brzoskwiniowy i miętowy.
Polecam.. ;)





Wyczaiłam fajna fryzurę, którą też chciałabym wam polecić... 
prosta, do szkoły w sam raz, no nie tylko.. :)
589 




... i jeszcze trochę fryzur, tym razem "artystyczny nieład" :)

:))) 




i jeszcze warkocze i inne upięcia... :)

Fryzurki 






TERAZ UWAGA..
coś co musisz mieć w tą jesień.

można łatwo znaleść w większości sklepów,
idealne do krótkich spodenek, czy do sukienki :)
Ładne też są takie tylo czarne.
  


i trochę więcej... :D

kocham! :)


Lordy? Czy inaczej się nazywają,
centki ładne, ale ja kupiłabym czarne *,*
  




Idealne na jesien....? ;)
mi się podoba.
na spacer 







Jutro jadę na rajd, na cały dzień, więc..
do zobaczenia w sobotę :)




2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ZNALEŚĆ? Może najpierw popracuj nad pisownią niektórych wyrazów...

Unknown pisze...

Kazdemu sie moze zdarzyć błąd !... i fajny blog i ta pierwsza fryzurka chociaz wątpie ze wyjdzie z moich wlosow :D obserwujemy?
www.yesnoana.blogspot.com