Translate

piątek, 10 sierpnia 2012

Ubrania i nie tylko ;)

Cześć. Przepraszam za kilka dni przerwy, ale ostatnio mam dużo na głowie, ale mam nadzieję, że wszytsko da się nadrobić. Zanim przejdę do rzeczy, chciałam wam gorąco podziękowć za to, że jesteście. Wczoraj bloga odwiedziło ponad 400 osób, co jeszcze nigdy się nie zdarzyło. Dzięki wam jestem zmotywowana by dalej bloga prowadzić, dziękuję :)

Chciałabym wam pokazać parę zestawów, parę ciuchów, może zainspiruje to was do zakupienia czegoś, do uzupełnienia swojej szafy.. mam nadzieję, że coś wam się spodoba ;)

...

...

luz

fashion..

htfhertgew

Czacha @

zestaw

Chcę lato!

rockowo! <3

:))))

super;d

Love

. . .
Z kmizelką.

komplet

htfhertgew

ciepłe ciuchy

Stylizacja

coś na wyjście ;)

zestawy

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Super zestawy ! Prawie każdy mi się spobobał ( jakieś minusy muszą być ;P ) ;)