Translate

środa, 15 sierpnia 2012

Ciekawe spinacze do bielizny :)

Cześć ;) 
Pogoda okropna,
nic tylko siedzieć w domu..
Dlatego też mam dla was kolejny pomysł, tym razem na odlotowe spinacze.


Pomysł oczywiście nie jest mój,
lecz zaczerpnięty z zszywki.pl, ale i tak mam nadzieję, że wam się podoba.
W sumie to raczej nie powinno być trudne do wykonania, co?
Wydaje mi się, że  te tybki, jajko, rekin  można odrysować na drewnianej kładce i wyciąć piłką do drewna.
Pomalować, ozdobić, przykleić..
Jednak wyjade mi się, że powinien wam pomóc tata, czy starszy brat.
Mam nadzieję, że zainspirowałam was w ten ponury wieczór :P 
spinacze

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

cześć, bardzo fajne pomysły na tym blogu:) czy mogłabyś dodać coś do ozdabiania ścian w pokoju? Najlepiej coś, co można wykonać samemu ale niekoniecznie :) pozdrawiam i będę zaglądać częściej!

Martyna Seweryn pisze...

Dziękuję Ci bardzo za poddanie pomysłu i zachęcam innych do tego samego, jeśli chcecie abym dodaała jakiś pomysł piszcie! Co do ozdób w pokoju, postaram się jeszcze dzisiaj coś dodać :)