Translate

piątek, 24 sierpnia 2012

Kolorowe przyjęcie.

Cześć.
W ten (jeszcze) wakacyjny piątek przygotowałam dla was kolorowy pomysł.
Wiadomo, że kiedy urządzamy przyjęcie urodzinowe, czy imieninowe
zależy nam, aby goście odnieśli dobre wrażenie.
Aby to im ułatwić zwykle dbamy o wystrój i ozdoby, bo to one sprawiają, 
że przyjęcie bardziej nam się podoba.
Więc.. do dzieła. :)

Mam dla was ozdobę, która nie stoi na stole, ale znajduje się nad siedzącymi gościami.
Tak, ozdoba wisząca nad stołem. 
Zanim zdecydujesz się na dalsze czytanie, chcesz zobaczyć jak wygląda efekt?
Właśnie tak ;)

DIY: Modern Colorful Mobiles  article photo  

 

No dobra, pięknie, tylko jak to zrobić?
Dobra, wiem, na pierwszy rzut oka wydaje się skomplikowne i pracochłonne.
Ale gdyby to obmysleć, wcale nie. :)

Jak to zrobić?
Potrzebne ci oczywiście sterty kolorowego papieru technicznego.
Wycinamy paski, wcale nie muszą być od linijki,
ważne, żeby były mniej więcej jednakowej grubości.
Na zdjęciu pisze jak zszyć to za pomocą maszyny do szycia,
Ja jestem pewna, że klej Magik/Vicol nadawałby się równie dobrze. ;)

Tak sklejone "łańcuchy" przyklejamy do sufitu taśmą klejącą.
Na końcu przywieszamy koralik dla obciążenia  :)

I co? Podoba się wam? 

Brak komentarzy: