Translate

czwartek, 25 kwietnia 2013

Patrz w górę!

Zaćmienie księżyca. Minimalne, ale dla astronoma to święto. 
Ktoś oprócz mnie jest w ogóle w stanie je zauważyć? ;) 
Czy kogoś to w ogóle interesuje? 

Piszę, bo wracam do żywych, a właściwie na odwrót, bo właśnie się rozchorowałam. 
Ale jestem już po egzaminach, poszło mi.. tak jak miało mi pójść. 
Będę miała teraz chwilę czasu, więc zaczynam realizować moje plany.  :D 
Nie mogę usiedzieć, chcę już wakacje. To wszystko samo się nie zrobi. 
Nic się samo nie dzieje. 

Pozytywne nastawienie - jest. 
Maszyna do szycia naprawiona, mówi wam to coś? Bo powinno.  ;P



na koniec coś, czego nienawidzicie..
 ale idealnie pasuje do tego wpisu, do tego wieczoru, do mnie i do wszystkiego, zawsze.

Proszę włączyć, zamknąć oczka i latać. 
Dziękuję, do.. do następnego wpisu. :)


Brak komentarzy: