Translate

piątek, 5 kwietnia 2013

Design your life.

Cześć. 
Niestety kalendarz na kwiecień już.. że tak powiem - nadkompletny.
Egzaminy tuż tuż + miliard innych zajęć, więc wychodzi jak wychodzi. 
Ale. Nie ma obijania się i postaram się pisać. Naprawdę. 

~~


Design your life, czyli w tym przypadku mam na myśli konkretnie
to najmniejsze w rozmiarach "życie" czyli twój pokój.
Właściwie nie chcę się jakoś.. bardzo rozpisywać, bo nawet nie wiem co miałabym napisać.
Lubię robić jakieś tam...  "projekty" wystroju wnętrz. 
Mam w głowie jedną dosyć już jednolitą wizję na mój pokój, którą spełnię czerwiec/lipiec, tak myślę. 
Myślę nawet, że mogłabym zrobić dla Was zdjęcia mojego pokoju "przed i po",
ale wtedy wrzuciłabym je tutaj dopiero przez wakacje, albo nawet jeszcze w czerwcu.
A tak właściwie to transformacja już trwa od grudnia, bo wtedy zaczęłam coś cokolwiek zmieniać. 
Na razie prace stoją, bo inne (matematyka, matematyka, matematyka, fizyka) ... idą. :D
ale ta wizja wciąż jest uzupełniana o nowe szczegóły.

Pomyśl trochę o twoim pokoju. Jak się w nim czujesz? Czy coś ci przeszkadza, czy czegoś brakuje?
to twoje najmniejsze "życie" powinno być miejscem, w którym jest ci najlepiej na pierwszym miejscu. Jeśli tak nie jest, to pomyśl co chciałabyś zmienić. 
Wszystko można zrobić. Ściany MOŻNA przemalować, biurko MOŻNA przestawić, dodatku MOŻNA dokupić. 

Myślę, że wiosna to nie jest dobry czas na wielkie zmiany pokoju, ale na pewno dobry czas na pierwsze zarysy i wizje, po to, żeby można je realizować za parę miesięcy.  ;)



Jeśli miałabym polecić jakieś sklepy, które są sprawdzone przeze mnie/moich przyjaciół :




 

  

 

 

 



Enjoy your life!

2 komentarze:

Unknown pisze...

http://www.floflo.pl/: ten sklep jest świetny! Nigdy o nim nie słyszałam, ale na prawdę robi wrażenie. Z chęcią w przyszłości wypróbuję ;)

Martyna Seweryn pisze...

cieszę się ;)