Translate

środa, 12 czerwca 2013

Lato, lato wszędzie. SPODNIE

Cześć. Prawie miesiąc minął od ostatniego, wpisu, wiem. Ale pomyśl, że im dłużej na coś czekasz, tym bardziej się z tego później cieszysz. Bla bla bla. Ogólnie JUŻ skończyłam szkołę i będę już normalnie pisać. Do rzeczy... ja tu o spodniach.
Strasznie fajna alternatywa na lato, zamiast dżinsów, zamiast szortów. Są te luźne, ale są też takie w stylu leginsów, obydwie wersje są OK i mogę wam polecić, bo są sprawdzone na mnie i nie tylko. :D
No i myślę, że znajdziecie je w większości sklepów teraz, bo są strasznie popularne, ale trudno ;) Ja polecam PULL&BEAR. Szukajcie są też w Cubusie albo w Stradivariusie.

Wrzucam wam kilka przykładowych.


 

PULL&BEAR, 99,90 PLN



 
PULL&BEAR, 139,90 PLN 




 
PULL&BEAR 119,90 PLN



 
PULL&BEAR, 99,90 PLN





 
PULL&BEAR, 139,90 PLN




 
PULL&BEAR, 44,90 PLN



 
PULL&BEAR, 44,90 PLN

      




Tak, więc to by było na tyle. Dodam jeszcze, że robię coś, coś typu właśnie Do It Yourself i mam nadzieję, że szybko skończę, szybko wam tu wrzucę. Zobaczycie niedługo.. ;)



UŚMIECH :) 

Brak komentarzy: