Translate

niedziela, 20 stycznia 2013

Changes. ;)

Cześć! 
Naszło mnie na zmienienie trochę "szaty graficznej" tego bloga. Sama nie wiem czemu.. przez długi czas było tu po prostu.. biało. A teraz chciałabym nadać tu trochę koloru. Jeśli to czytasz i jeszcze jest tu biało, to znaczy, że przed chwilą dodałam posta.
Ale w każdym razie zaraz zabieram się za to. Może wydawać się to łatwe, ale każdy kto dłużej i dogłębniej prowadzi bloga to wie, że z html nie ma żartów, mimo, że to blogspot i teoretycznie jest łatwiej niż na "surowej" stronie. Mam nadzieję, że będzie wam się podobało, bo w końcu robię to po to, żeby Wam było tu przyjemniej. 
Takie śnieżne niedzielne popołudnie to idealny czas na siedzenie przy tych kodach i przy innych bzdurach, dzięki których wszystko się zmieni.


Miłego dnia. :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Boże, jak ja uwielbiam kawę. Nawet nie szukałem tego bloga, ale zobaczyłem w Google pictures zdjęcia Twojej kawy i natychmiast się zakochałem!

ModelDrink pisze...

Świetny jest ten wygląd :)