Translate

niedziela, 1 września 2013

wrześniowa

Żegnaj sierpniu, żegnajcie wakacje. Tak.. witajcie wy, witaj szkoło, witaj jesieni - nareszcie.
Podobały wam się ostatnio wrzucone przeze mnie zeszyty z okładkami DIY, więc wrzucam jeszcze dwa.

Autorstwa Karoliny Matysek:










Mam nadzieję, że szkolne obowiązki mnie nie przerosną i że znajdę czas na bloga. Nie wiem co mnie czeka, idę do nowej szkoły, nie mogę nic obiecywać.
Trzymajcie się, życzę wam radosnego wspominania wakacji.

UŚMIECH!!!!!!!!! :)



3 komentarze:

Sandy pisze...

Zostałaś nominowana do Libster Blog Award ! Zapraszam :)

PaulinaSobieJestem. pisze...

Mnie by się nie chciało robić tych zeszytów. Prędzej, czy później i tak mi się zniszczą, więc nie mam zamiaru ich ozdabiać. Aczkolwiek sam pomysł fajny. 8)

http://because-its-my-story.blogspot.com/
+ obserwuję. :)

Unknown pisze...

Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam tę dziewczynę, która sama (prawda, że sama?) narysowała te okładki! Życzę powodzenia w nowej szkole :) Obyś znalazła dla Nas czas :) Nie lubię jesieni :(