Translate

środa, 1 maja 2013

Perspektywy na dobry Maj.

Tak sobie myślę, że nie bez powodu maj zaczyna się od długiego weekendu. 
Jest trochę czasu, żeby odpocząć i zacząć coś zupełnie nowego. 
Ja zabieram się za ostateczne podsumowanie moich projektów i myślę, że za półtora miesiąca zacznę działać. A na razie chyba powinnam kupować potrzebne rzeczy, no i tu miałam szczęście, bo nie dawno otworzyli mały sklepik z różnymi tanimi rzeczami i wyczaiłam parę całkiem całkiem fajnych, które będą idealnie pasowały. 

  

  

 









jak na razie jest niemały chaos, ale dąży do celu :)

 




A na koniec w ten pochmurny dzień specjalnie dla Was Florencja. ;)


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo fajne, a ile chcesz przeznaczyć na to kasy? Bo też bym chciała zacząć działać ale średnio z kasą :)

Martyna Seweryn pisze...

Ja też nie śpię na pieniądzach ;) Ale i tak trochę za to wyjdzie, sama farba jest cholernie droga, nie wiem jeszcze co dokładnie kupię, jak już będzie po to napiszę ile mnie to kosztowało. ;P

Unknown pisze...

Super :)