Translate

sobota, 2 marca 2013

Moja lampa z IKEI, transformacji c.d.

Jakoś na początku tego bloga jest wpis z moją lampą.
Kupiona za 10 zł w Ikei, można znaleźć podobne w innych tego typu sklepach. 
Wtedy, w lipcu miałam inną wizję na tą lampę, chciałam ją w całości obkleić motylami, ale wycinanie było na prawdę zbyt pracochłonne i skończyłam w połowie. A sumie mi się podobała, więc tak zostawiłam.
Ostatnio jednak powróciła do mnie chęć dokończenia lampy, ale już nie na czarno, a na bordowo.
Stwierdziłam, że nie będzie tak ciemno, i notabene pasuje mi do rolet.


Zdjęcia są robione co prawda w dzień, dlatego nie ma tego efektu, ale wieczorem jest idealnie. :) 




Może posiadacz papierowej kuli pomyśli nad przerobieniem jej w taki czy podobny sposób? :) 




Miłej niedzieli!

Brak komentarzy: